onsdag 22 oktober 2008

sådär

Känner mig så ofantligt ensam ibland. Vill ha någon som kramar om mig och ger mig värme och trygghet och glädje. Vill inte känna att jag saknar detta när jag är själv och gör det heller inte alltid men helt klart vissa stunder.

Idag har varit en ganska dålig dag. Det har inte gått speciellt bra att plugga. Dessutom första dagen jag känt mig ful i håret med nya frisyren men får skylla mig själv när jag inte orkade tvätta håret imorse.

En kille på biblo frågade ifall jag ville gå och fika med honom. Ville jag inte. Väldigt få killar där jag skulle vilja fika med.

Träna ikväll. Är inte sugen men antagligen är jag gladare när jag kommer hem igen. Brukar vara så. I helgen kommer Sara. Hon är bra. Det var fint igår också med köpespizzafilmhäng med Amanda och Sven och Andreas och Sanna. Försöker göra saker jag tycker om för att må bra men önskar att det gav större avtryck i min grundhumör- och glädjenivå än jag upplever att det gör.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Just idag påpekade nån vid fikabordet att du var så snygg i din nya frisyr. Kanske en klen tröst, men ändå :)

Anonym sa...

/ Carl