måndag 16 mars 2009

jag blir upprörd

Men så himla pseudo. En italiensk "forskare" har kommit fram till att hårigare kvinnor får bättre vaginala orgasmer. Alltså allvarligt.

Är det inte jävligt 90tal att hålla på att snacka om 39 olika punkter man ska hålla på att trycka på? Känns som att allt det där snacket bara finns för att det är finare att få vaginal orgasm än klitorisorgasm och att man därför måste hitta på massa bajs om "ställningarna som garanterat får henne att komma" istället för att till exempel ge (det handfasta) tipset att använda en hand på ganska så lättåtkomliga ställen!
Efter att jag läste nånstans att killar och tjejer kommer lika fort när de onanerar är jag ganska så less på att läsa om orgasmtips för att alla vet ju tjejer har mycket svårare för att komma än killar. Upprätthåller myten om den mystiska kvinnokroppen och alla tjejer tror att det är något fel på dem och killarna vet att det är ju så det är, svårt, för det har de läst. Jävla bull. Och lack jag blir på att det fortfarande bara är pentration som räknas som riktigt sex och allt annat det kallar man för "förspel". Fjanteri är vad det är. Kräks.

(Det roliga är det här tydligen är lite känsligt. Förra gången jag sa något slutade det med att Eric stod i dörröppningen till ett grupprum på skolan, pekade på mig och ropade "jag stimulerar visst klitoris!!!!!" innan han stormade ut därifrån :))

Inga kommentarer: