måndag 16 mars 2009

Måste till hårdiskussionen inflika att det känns trist även att raka bikinilinjen. Tycker inte det gör något att ha lite hår på låren och om jag skulle träffa en karl som har motsatt uppfattning är han nog inte någon större förlust. Mest låter jag bli för att jag är lat. Att det skulle vara fult är ju ändå inget fakta. Skulle aldrig ha åsikter om var någon kille jag träffade rakade sig eller ej. Idioti att det skulle vara hetare med hår på en man än en kvinna. Väldigt fint med lite lagom solblekta strån på benen som glänser nedanför skjortsen eller kjolen på sommaren.

Sen undrar jag varför en massa män som är på pump tar fem kilo i varje hand på axellåten istället för två och en halv om det innebär att de sliter ut sig efter halva och står och stånkar med skakande armar utan att kunna ta ut rörelserna?

2 kommentarer:

Anonym sa...

för att vi är män. vi vet inte bättre.

Anonym sa...

kommer och tänka på peaches crotch gallery. finns inte på internet längre. det är synd.