måndag 8 februari 2010

listan

- försov mig
+fick sova en timme längre än vanligt.
+men hann till första dagen på handkirurgen 07.45.
- ingen frukost, inget KAFFE!
-glömde pengar. blir tiggare.
-sunkig pga tidsbrist. accentuerades kontinuerligt under dagen mha  kaffe+ pepparkaka uppblött i kaffe+ lite blod på vita sjukhuskläder.
+eric tycker inte jag att jag ser sunkig ut.
-måste betyda att jag alltid är sunkig.
+lärt mig gipsa en hand.
+fick båda armarna gipsade. samtidigt. det var kül.
+asläskig typ rundsåg för att få av gipset. killade. 
+hem halv 4 hinna träna.
-mobilen jag haft i snart 7 år gav upp i morse. ingen hör vad jag säger. dåligt i jobbsökartider.
+alla bara "allåå, allåå ylva är du dääär?!" lite kul. 
+beställt en ny i guuuldfärg. billig men mysigt rund. radio. ska börja lyssna på p3 igen som backindadays.
+justin t
+beställde svarta jätteblanka(lack!) dr.marten-kängor igår.
-fattig. 
-pinsamt att jag var tvungen att beställa dem från shock.
+-godis till kvällsmat. kinapuffar. godiset med en väldigt gul, glad"kines" med sneda ögon på. bra m godis till kvällsmat, nej. överraskad, nej. 
+på vägen hem hade någon skrivit "i need to be loved" i snön. 
-tycker absolut att någon ska skicka ett gulligt sms till mig snart. 

Inga kommentarer: