söndag 7 februari 2010

kväll

om man tar marmelad med samma kniv som man tar ädelost, planterar man då en mögelhög i marmeladburken?

annars: den där personen som sa att glädjen i en danskväll med vin är lycka lånad från framtiden? ja. jo.
 
+förr när jag var liten var jag alltid lite förundrad över mina menstruationer. höll exakt reda på när de skulle komma och kände mig "kvinnlig". nu är det alltid en överraskning och jag känner mig förråd av kroppen som gör ont. igen. försöker komma på när det svängde, var det något som hände?

1 kommentar:

Kerstin sa...

Haha, samma har faktiskt hänt mig angående mensen! Förr fyllde jag in nån menskalender som man fick av nåt sånt där företag som sålde mensskydd. Kryssade i och var jäkligt noga. Bar med mig den överallt. Kunde svara exakt på datumet till gynekologen när min sista mensdag var. Idag ba: blir sur, ont i magen och what???? dags nu igen. Svär lite. Och så fortsätter det. Vill också ha svar på vad som hände.