tisdag 2 oktober 2007

In my dreams

Imorgon har vi casegenomgång och det handlar om appendicitis, blindtarmsinflammation. Det kan leda till blodförgiftning, enligt Wikipedia. Det får mig att tänka på Alfred i Emil i Lönneberga och jag börjar må dåligt för det var så hemskt så hemskt när han skurit sig i handen och höll på att dö på väg till Katthult i snöstormen! Jag var lite kär i Alfred när jag var liten. Det var jag i Teo i "Bella och Teo" också, syskonen med garnhår ni vet. Slutligen ville jag ha en av trasdockorna (cool jag var, inga fjantiga Ken-killar med för mycket muskler). Här kommer vinjetten.


Är det förresten någon som hör vad de sjunger på slutet?

4 kommentarer:

Eric sa...

Du och dina dockor!

Anonym sa...

hihi! jag älskade trasdockorna när jag var liten! påsen var min favorit :) de sjunger "är din näsa sne, eller armen ur led och din tå är gul och blå? lappri, säger trasdockan, du är lika bra ändå!" :)kram!

Aina sa...

eric: ja

elin: vadå "lappri", vad är det? (: Kram kram.

Anonym sa...

lappri = bagatell :)