söndag 25 november 2007

Förövrigt...

...Jag hjärta PSL.
Jag var typ kär i Per Sinding Larsen när jag var yngre. En av få män som kan få skånska att låta sexigt.

Jeppjepp...sova nu. Benoni med 4 timmar njurens fysiologi imorgon 8.15. Bring koffeintabletter och varm kofta för det är svinkallt i salen.

Tror jag ska gå på en föreläsning om AIDS imorgon kväll också. Sen ska vi klippa röda band (orginalet, före alla rosa o blå band för den som inte visste) som vi ska sälja på stan på lördag bland annat.

2 kommentarer:

Eric sa...

Om du följer med till Roskildefestivalen, vilket jag förutsätter att du gör, så får du en stor chans att se honom live. Han brukar påa banden på stora scen (den Orangea) under festivalen.

Eric sa...

Och då pratar han både danska och svenska... jag menar skånska..