måndag 26 november 2007

Puh

Insett senaste tiden hur mycket intressegraden i det jag läser på dagarna påverkar vad jag är på för humör och hur jag mår. Rätt mycket är det väl för det mesta men är det kul samtidigt gör det inte mycket att det blir Mb till efter fem rätt frekvent. Syror och baser som idag, nejtack.

Tänkte hinna både föreläsning om att leva med Aids (är ju internationella Aids-dagen snart) och sedan träna men insåg att min planering var lite väl tight. När jag kom hem från ställe ett hade jag redan behövt ha ätit, packat och begett mig till ställe två. Nåja, får bli imorgon. Tyckte inte föreläsningen var inte speciellt bra, hade väntat mig att den skulle vara bättre. Tyckte fokus låg på fel saker vilket kanske kan ha att göra med att läkaren som föreläste antagligen hade samma powerpointbilder som han har när han föreläser i undervisningssyfte. Blev lite mer intressant först när han var färdig och folk fick ställa frågor. Hungrig och huvudvärk gjorde inte min upplevelse angenämare.

Kanske ska fråga Amanda om hon vill gå ut och gå.

1 kommentar:

Eric sa...

Om du bara visste hur mycket jag håller med om föreläsningen just.